WELCOME


WELCOME TO MY BLOG KAWASAN ANAK RANTAU BENGKULU ASLI (ARABEAS)ARABEAS.BLOGSPOT.CO.ID &(ADIZAHARA.COM CINTA YANG INDAH ADALAH CINTA YANG MENGUTAMAKAN KESADARAN UNTUK SALING MENJAGA SATU SAMA LAIN

ARABEAS.BLOGSPOT.CO.ID

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by arabeas.blogspot.co.id

THAKS ALL



JANGAN LUPA FOLLOW MY BLOG ADIZAHARA.COM UNTUK SELALU MENDAPATKAN UPDATE TIPS DAN TRIK TERBARUTERIMA KASIH TELAH BERKUNJUNG DI BLOG INI

Jumat, 27 November 2015

Sebelum engkau halal Bagiku
Aku tak pernah mengharapkan apa-apa darimu,karna aku tau bahwa dirimu belum tentu jadi milikku..

Sebelum engkau halal bagiku,aku tak pernah menyatakan cinta padamu,karna aku hanya akan mengungkapkan rasa cintaku pada Sang Maha Pemberi Cinta..

Sebelum engkau halal bagiku,aku tak pernah menyentuhmu,karna aku hanya akan menyentuh yg HALAL untukku..

Sebelum engkau halal bagiku,aku tak pernah merayu,karna aku hanya akan merayu Pendampingku hidupku kelak..

Sebelum engkau halal bagiku,mungkin aku hanya diam membisu seribu bahasa,taukah kamu apa yg aku lakukan,?..Sebenarnya aku sedang ISTIQOMAH memohon petunjuk-Nya disujud sepertiga malamku,jika memang kita berjodoh agar didekatkan dgn jalan-Nya..
Sebelum engkau halal bagiku,mungkin aku banyak menyendiri,taukah kamu apa yg aku lakukan.?..sebenarnya aku sedang melihat KESABARANMU.,sejauh mana rasa keikhlasanmu menerima semua ini..



Sebelum engkau halal bagiku,aku tak berani menggodamu,karna aku tak ingin menimbulkan HARAPAN dibenakmu,jika suratan takdir-Nya berkata lain yg akan kau temui hanyalah penderitaan dihati,untuk itu mengertilah akan sikapku,aku tak ingin menodai hatimu..

Sebelum engkau halal bagiku,aku hanya menitipkan do'a disetiap sujudku,jika memang kita ditakdirkan untuk membina mahligai kehidupan yg SAKINAH MAWADDAH WARAHMAH pasti akan bersama dgn jalann-Nya yg indah,...Aamiin ya Rabbal'alamin

"Dijadikan indah pada (pandangan) manusia kecintaan kepada apa-apa yang diingini, yaitu: Wanita-wanita, anak-anak, harta yang banyak dari jenis emas,perak, kuda pilihan, binatang-binatang ternak dan sawah ladang. Itulah kesenangan hidup di dunia; dan di sisi Allah-lah tempat kembali yang baik (surga)."(QS. Ali Imran (3) : 14)


Products


Jika benar cinta itu kerana ALLAH♥Maka biarkanlah ia mengalir mengikut aliran ALLAH kerana hakikatnya ia berhulu dari ALLAH maka ia pun berhilir hanya kepada ALLAH,Kerana hati ini begitu mudah untuk dibolak-balikkan,serahkan rasa yg tiada sanggup dijadikan halal itu pada Yang Memberi dan Memiliki-NYA,biarkan DIA yg mengatur semuanya hingga keindahan itu datang pada waktunya•●♥ღ¸.•´
(¯`v´¯) ♥♥♥•♥•♥
`·.¸.·´ ♥♥.........¸.·´... ¸.·´¨) ¸.·*¨)♥
ƸӜƷ.¸¸¸.••..ƸӜƷ..••.¸¸¸.ƸӜƷ
Tetapi aku juga punya keinginan seperti wanita yang lain,dilamar lelaki yang bakal memimpinku ke arah tujuan yang satu.Tidak perlu kau memiliki wajah setampan Nabi Yusuf Alaihisalam,juga harta seluas perbendaharaan Nabi Sulaiman Alaihisalam,atau kekuasaan seluas kerajaan Nabi Muhammad Shallallahu 'Alaihi Wassalam,yang mampu mendebarkan hati jutaan gadis untuk membuat aku terpikat.
Ya Allah..kurniakan lah kepada kami kejayaan di Dunia dan di Akhirat...amin

Tidak ada komentar: